torsdag, november 15, 2012

Mossig 24

Lite fuska får man göra ibland.
Fuska fram tiden och börja så smått med lite jul/adventsstämning i huset.
Alla i bloggvärlden är nog riktig taggat vid det här dagsläget att börja och det kliar i fingrarna att pyssla fina saker.

Jag är en riktig pysseltok och kan inte låta bli att inspirera andra. Jag skulle önska att det fanns flera timmar per dag där man kunna unna sig att sitta ner en stund och njuta av att pyssla. Pyssla med blommor, blad, papper, metall eller glas, det spelar egentligen inte en sån stor roll vilken sorts material du använder eller vad du tillverkar. Att skapa något med sina egna händer är redan en härlig känsla.
Jag la i webbutiken en härlig pysselpaket, gör själv en 24 i mossa.
I paketet finns allt du behöver för att tillverka dessa siffrorna, en två en fyra och mossband, det enda du behöver själv är en sax och en limspistol. Dessutom är de väldigt lätta att göra.
Här hittar du paketet.

Pyssla på mina vänner!
Kram Gerda


Jeuken jullie vingers ook zo?
Het heerlijk knutselen voor de komende feestdagen, lekker leuke hoekjes maken in je huis, kerstkaarten maken, koekjes bakken, kerstboomversieringen maken, ja er zijn veel dingen waar je alvast over na kunt denken.

In mijn hoofd is het al één en al kerst maar nu de uitvoering nog:)
Maar juist de uitvoering daar geniet ik zo van, dat lekkere gefreubel, dit is helemaal mijn tijd van het jaar.
Ik zou willen dat er per dag zo´n 3 uur extra tijd was om te knutselen, gewoon lekker met je handen bezig zijn en mooie dingen maken. Lekker je hoofd leeg maken en genieten van het bezig zijn.
Ik heb gisteren in de webwinkel een leuk knutselpakket gelegd, maak een eigen mos 24. Ja die 24 komt dus van 24 december, dat is de grote kerstdag hier.
In het pakket zit alles wat je nodig hebt om deze mooie cijfers te maken, een twee, een vier en mosband, het enige wat je zelf moet hebben is een schaar en een lijmpistool. Bovendien zijn deze cijfers erg eenvoudig om te maken.
Het pakket is in mijn webwinkel te vinden(www.idemakeriet.se), mocht je geintresserd zijn maar liever een 25 wilt maken laat het me dan even weten dan kan ik dit wel voor je regelen (laat mij in dit geval het even weten via mijn e-mail).

Knutsel er lekker op los!
Liefs Gerda

15 kommentarer:

  1. 3 Uur??? Nog te weinig hoor!!!
    Maar wat het knutselen betreft heb je gelijk! Ik vind de herfsttijd al helemaal toppie. Er zijn dan zoveel materialen om wat leuks mee te doen!En dan rol je vanzelf in de Kerst!!

    Ik vind dat echte mos altijd zo leuk om mee te werken!Ziet er altijd zo zacht uit!

    Veel knutselplezier vandaag!!

    Lieve groetjes, Thea ♥

    SvaraRadera
  2. de dagen zijn op creatief gebied eigenlijk altijd te kort, maar je weet altijd wel weer iets gaafs hier neer te zetten lieve gerda

    lieve groet jenneke

    SvaraRadera
  3. Het is gewoon genieten en deze letters maken lijkt me super leuk om te doen.
    ennuh vanmiddag moet ik helaas werken dus wel jeukende vingers maar geen tijd jammer!!!!
    fijne dag
    Yolanda

    SvaraRadera
  4. Oohh ja zeg ze zijn erg leuk, maar ik ben helemaal nog niet met kerst bezig, eerst de goedheiligman binnen halen hoor. En dan pas begin ik aan de kerst te denken. Maar ik vind je cijfers super leuk. Geniet van al je ideeën en succes met het maken van alles wat er in je hoofd zit. Groetjes Petra.

    SvaraRadera
  5. Ik ben ook nog niet zo met de Kerst bezig. Begin december is nog vroeg genoeg! De cijfers met mos zijn wel erg leuk.
    Wat ben jij toch creatief, ik ben er jaloers op!
    groetjes,
    Marianne.

    SvaraRadera
  6. Misschien moeten we toch maar een poetsvrouw aannemen. Die kan dan de rot klusjes doen en wij lekker de leuke dingen.
    Groetjes Marguerite

    SvaraRadera
  7. Mossa är så läckert ! Jättefint !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  8. Na een weekje afwezigheid in blogland, maar eens begonnen met het bijlezen van mooie posten en wat heb ik veel moois bij jou gemist! Een prachtig kado van oud servies en nog veel meer inspirerende foto's en creaties...

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    SvaraRadera
  9. Ik vind jouw mossige 24 errug mooi! En terecht dat het een 24 is, da's namelijk mijn verjaardag! (hoezo kerstdagen?!? ;-))
    Mijn handen jeuken wel, maar niet speciaal voor de kerst.
    En 3 uur knutseltijd per dag? Ik stem vóór!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    SvaraRadera
  10. Prachtig hoor die mos 24:) een heel leuk idee en mosband is idd makkelijk te genruiken. Je komt er wel van in de sfeer hoor.
    En ja die vertaalmachine, wel handig hoor, alhoewel ik tegenwoordig ook een woordje zweeds en deens meepik van jongste dochterlief die Scandinavische talen en culturen studeert in Groningen, ze heeft Deens als Major en Zweeds als Minor, ik vind het superleuk dat ze dat doet, onze voorliefde voor Scandinavië hebben we waarschijnlijk doorgegeven want oudste wil in Zweden haar master doen als het lukt.

    Dus bij deze, Kram lieve Gerda,
    ♥Eefie

    SvaraRadera
  11. mycket fint man kan göra med mossa
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  12. For en utrolig herlig idee:)
    Dette var jo bare kjempe flott kjære deg:)
    Nydelig bilde og vakker stemning med det tall:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvaraRadera
  13. Du har så fantastiskt fina idéer! Underbart roligt att få titta in här och alltid bli inspirerad av allt vackert. Här ska det pysslas i massor så fort det blir en minut över =)
    Ha en härlig helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  14. Kikar in och önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera